سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سه چیز عامل دوستی است : خوش خویی، ملایمت نیکو و فروتنی . [امام علی علیه السلام]
ترانه ها

اس ام اس | اس ام اس های غمگین | جملات غمگین

 

پیامک غمگین اس ام اس های غمگین جملات غمگین مسیج غمگین پیام های ناراحت و غمگین بهترین اس ام اس های غمگین و حسرت زیبا جملات و متن های غمناک و عاشقانه

 

اس ام اس غمگین

 

sms ghamgin

 

 

چشم های گرانت را خرج رفتنم نکن!

 

بی تو من

 

مفت هم نمی ارزم …

 

 

اس ام اس غمگین

 

sms ghamgin

 

 

روزهایم

 

همچون برگ های پاییز

 

غروب که می شود می افتد …

 

نمی دانم درخت زندگیم چند برگ دارد…؟!

 

فقط می دانم پاییز است…!

 

 

اس ام اس غمگین

 

sms ghamgin

 

 

دنیای من…

 

“مجازیش” هم غمگین بود!

 

 

اس ام اس غمگین

 

sms ghamgin


 

 

حکایت عجیبی دارد این “اشک”

 

کافیست حروفش را به هم بریزی تا برسی به “کاش”

 

 

اس ام اس غمگین

 

sms ghamgin

 

 

 

 

اس ام اس غمگین

 

sms ghamgin

 

 

می خندم!

 

تظاهر به شادی می کنم!

 

حرف میزنم مثل همه…

 

اما…

 

خیلی وقت است مرده ام!

 

خیلی وقت است دلم می خواهد روزه ی سکوت بگیرم!

 

دلم می خواهد ببارم…

 

 

اس ام اس غمگین

 

sms ghamgin

 

 

در این بهار

 

چیزی جز جای خالی تو رشد نمی کند . . !

 

 

اس ام اس غمگین

 

sms ghamgin

 

 

و تمام جمعه ها می دانند

 

غروب های بی تو

 

یعنی چه …

 

 

اس ام اس غمگین

 

sms ghamgin

 

 

باز هم مثل همیشه که تنها میشوم…

 

دیوار اتاق پناهم میدهد…

 

بی پناه که باشی قدر دیوار را میدانی…

 

 

اس ام اس غمگین

 

sms ghamgin

 

 

خدایا میشود باران ببارد…؟!

 

این بغض به تنـــــــــهایی…

 

از گلویـــــــــم پــــــــایین…

 

نمی آیـــــــــــــــــــــــــد…!

 

 

اس ام اس غمگین

 

sms ghamgin

 

 

دلـــــــم کــه میگیرد

 

به خودم وعــــــده های روز خوب را میدهـــــم

 

از همــــان وعده های خوبــی که

 

سالهــــــاست به امیـــــد رسیدنشان

 

تقویــــم را خط خطی میکنم

 

 

اس ام اس غمگین

 

sms ghamgin

 

 

بعضی از اشیا حس دارند …

 

گریه می کنند …

 

مثل بالش من …

 

هر شب غرق اشک است !

 

 

اس ام اس غمگین

 

sms ghamgin

 

 

پلی چوبی و پوسیده بر رودخانه ای طغیانگرم

 

چه بیهوده است انتظارِ عبورِ تو . . .

 

 

اس ام اس غمگین

 

sms ghamgin

 

 

هر شب پتروس شهر من خواب است

 

وقتی چشمانم چکه می کنند . . .

 

 

اس ام اس غمگین

 

sms ghamgin

 

 

بیـــشتر آدما تجرب? یه شب تا صبح نخــوابیدن رو دارن

 

?ه شب تا صبح تـــوی جا غلت زدن

 

و چشم بـر هم نـذاشتن !

 

بیـــشتر آدما همــون شب بین دو راه? عقـــل

 

و احســاسشون به فنـــا رفتـــن

 

و د?گه هیــچ وقت زندگ? نــکردن

 

فقــط زنده بــودن !

 

 

اس ام اس غمگین

 

sms ghamgin

 

 

تلخی رفتنت را تاب آوردم…!

 

اما دلتنگی غروب های جمعه بعد از تو مرا از پای در آورد…!

 

اس ام اس غمگین


کلمات کلیدی: اس ام اس غمگین


نوشته شده توسط نرگس سلیمانی 94/1/24:: 2:13 صبح     |     () نظر